ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ


ХУДОЖНЯ ПРАЦЯ

Презентація. Аплікація у ЗДО

Презентація.Види паперу

ПЕДАГОГІКА з основами корекційної педагогіки (дефектології)

Презентація. Методична робота в ЗЗСО

Презентація. Сутність процесу виховання

Презентація. Ведення документації в ЗЗСО

Презентація Вправи для креативного розвитку

Презентація Корекційно-розвивальна програма ЛЕГО

ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ МЕТОДИКИ

Презентація. Державний стандарт базової середньої освіти

Презентація. Вимоги до сучасного уроку трудового навчання.

Презентація. Нові підходи до організації трудового навчання. до

ВСТУП ДО СПЕЦІАЛЬНОСТІ

Презентація. Вища освіта в Україні

Презентація. Модернізація вищої освіти. Болонський процес.

Презентація. Освіта в Україні

Презентація. Права та обов'язки студентів.

Презентація. Форми організації освітнього процесу в коледжі

Презентація. Самостійна робота здобувачів освіти

Презентація. Педагогічна майстерність та шляхи оволодіння нею

Презентація. Основні завдання та принципи європейської освіти

Презентація. Вища педагогічна освіта в Україні. 2


Готуємося до Дня науки у коледжі який відбудеться 01.12.2023 року

 День науки «Наукові пошуки: від ідей до реалізації»

Панельні дискусії (члени наукового студентського товариства)

1 – Інноваційний вектор педагога

2 – Інноваційні практики в освітньому процесі  ЗДО

3 – Інструменти творення успішної особистості 


Шановні здобувачі освіти. Положення про курсову роботу ви можете переглянути за посиланнямhttp://surl.li/lalhq

 Тематика курсових робіт Д-21  http://surl.li/lalic

Тематика курсових робіт П-41 


Шановні здобувачі освіти! З новим 2023/2024 навчальним роком. 

Завдання розміщую для кожної групи у GOOGL класі.


НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ

1. Державний стандарт початкової освіти 
http://surl.li/wqqd

2. НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА. Путівник для вчителя 
http://surl.li/lalja

3. НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА. Путівник для вчителя. Навч.-метод.посібник
http://surl.li/bobz

4. ЗУ Про освіту зі змінами 2023 рік №2145-VIII від 05.09.2017,
редакція від 21.11.2021
 http://surl.li/laljk

5. ПРОФЕСІЙНИЙ СТАНДАРТ за професіями "Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти", "Вчитель закладу загальної середньої освіти", "Вчитель з початкової освіти (з дипломом молодшого спеціаліста)"
 

6. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 1 - 2 клас

http://surl.li/dcaab

7.Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 3- 4 клас

http://surl.li/cvuza

8.Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Шияна Р. Б. 1-2 клас 

http://surl.li/ddjdp

9. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Шияна Р. Б. 3- 4 клас

http://surl.li/dexnc

10. Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти (Наказ МОНУ 13.07.2021  № 813)

                                                                    http://surl.li/cbmrs


Шановні здобувачі освіти! Завдання розміщую для кожної групи у GOOGL класі.

Педагогіка П-31 

Завдання. Лекція 1

Тема 1.Предмет і завдання педагогіки. Педагогіка та інші науки.

Педагогіка як наука про виховання, освіту і навчання підростаючого покоління та дорослих. Предмет та завдання педагогіки. Основні педагогічні поняття як категорії педагогічної науки, їх характеристика. Система педагогічних наук. Взаємозв’язок педагогіки з іншими науками.

Тема 2. Виникнення і становлення педагогіки як науки

Становлення педагогіки як науки. Виникнення перших шкіл у Стародавній Індії, Китаї, Єгипті. Порівняльна оцінка системи виховання у Стародавній Греції. Зародження елементів педагогічної теорії у працях стародавніх грецьких та римських філософів. Системи навчання та виховання у період середньовіччя. Епоха відродження, виникнення гуманістичної педагогіки. Представники епохи відродження. Життя, наукова діяльність Я. Коменського.

Вступ зі спеціальності Ф-21

Завдання. Лекція 1

Технології Т-21, Ф-21

Завдання. Тема 2


Підготувати реферат "Техніки декоративно-ужиткового мистецтва"

Виконані завдання надсилайте на пошту:svetik1515151515@gmail.com


Доброго дня, шановні здобувачі освіти! 

Вітаю вас із початком нового 2022/2033 навчального року! Щиро бажаю усім нам МИРНОГО НЕБА, здоров'я, удачі, успіхів у навчанні. У цей непростий час ми розпочинаємо навчання у дистанційній формі. 

Загальні питання методики Т-31 

Заняття відбудеться у ZOOM

 Завдання лекції 1


Технології Т-21, Ф-21

Заняття відбудеться у ZOOM

Лекція 1


П-41 

    Шановні здобувачі освіти! Під час військового стану у нашій країні працюємо дистанційно по можливості. Опрацьовуємо питання до кваліфікаційного іспиту. Вам допоможе: Волкова Н.П. Педагогіка, посібник для студентів вищих навчальних закладів  Київ: Академія, 2002. Якщо виникають питання, звертайтеся особисто на електронну пошту, або в особисті повідомлення. МИРНОГО НЕБА!

Д-11 

    Шановні здобувачі освіти! Під час військового стану у нашій країні працюємо дистанційно по можливості. Можна виготовити аплікації, патріотичні стрічечки, ляльки-мотанки для наших захисників. МИРНОГО НЕБА!

Д-11 

Тема. Аплікація з тканини та ниток

Завдання. Виготовити аплікації.


















П-41

Педагогіка

Тема. Становлення і розвиток національної системи виховання педагогіки в епоху українського відродження

Завдання. опрацювати 

1. Волкова Н.П. Педагогіка: посібник для студентів вищих навчальних закладів  Київ: Академія, 2002. с. 481-488

 П-31 

ПЕДАГОГІКА 

Тема. Технологія виховання. Поняття про технологію виховання. Комплексний підхід.

Завдання. Опрацювати матеріал, вивчити визначення.

Тема. Технологія виховання. 

1. Поняття про технологію виховання.

Слово «технологія» (від гр. techne — мистецтво, майстерність; logos — наука) у виробничому процесі означає систему запропонованих наукою засобів, способів і алгоритмів, застосування яких забезпечує наперед визначені результати діяльності, гарантує отримання продукції заданої кількості і якості. Технологія базується на науці. Всі сучасні виробництва основуються на технологіях.

Термін «технологія» у педагогіку ввів А.С. Макаренко. Він вважав, що справжній розвиток педагогічної науки пов'язаний із її здатністю «проектувати особистість», тобто чітко передбачати ті її якості і властивості, які мають сформуватися у процесі виховання. Визначеність цілей дає можливість перейти до чіткої технології виховання.

Я під цілями виховання розумію програму людської особистості, програму людського характеру... Я вважаю, що ми, педагоги, повинні мати таку програму людської особистості, до якої необхідно прагнути.А. С. Макаренко

Технологія виховання — це строго обґрунтована система педагогічних засобів, форм, методів, їх етапність, націленість на вирішення конкретного виховного завдання. Кожне завдання має адекватну технологію виховання. Зміна завдання веде до зміни технології.

Педагогічна технологія, як і будь-яка інша, є концентрованим виразом досягнутого рівня діяльності («колективної майстерності»). Останній виникає на основі індивідуальної майстерності. Сучасна педагогічна теорія «дозріла» для технологічного підходу у вихованні, визнає його раціоналізм і доцільність, проте до розробки технології виховання, спираючись на яку кожен педагог зміг би сформувати ідеальну особистість, їй ще далеко.

Проблема не тільки в тому, що більшість педагогів ще не відійшла від інтуїтивного вирішення виховних завдань, а й у складності процесу виховання. На відміну від виробничих процесів, які мають послідовні операції, у виховному процесі якості особистості формуються не послідовно, а комплексно. Не можна сформувати особистість зусиллями різних вихователів, які володіють окремими «технологічними операціями». Особистість може створити тільки особистість. Тому вихователь, спираючись на загальну технологію, повинен вести виховний процес з початку і до кінця. Звісно, при цьому він завжди буде проявляти індивідуальну майстерність.

Що дає сучасній практиці виховання педагогічна технологія?

1. Контекст «виховне завдання — технологія виховання» зводить до мінімуму педагогічні експромти у практичній діяльності і переводить останню на шлях попереднього проєктування виховного процесу.

2. Замість окремих «виховних заходів» технологія виховання пропонує проєкт виховного процесу, який визначає зміст і відповідні види діяльності кожного вихованця.

3. Ієрархія цілей (визначення трьох рівнів цілеутворення: глобального — на рівні замовлення суспільства, етапного — на рівні етапів навчання, оперативного — на рівні конкретних виховних завдань) дозволяє досягнути гармонійної взаємодії всіх компонентів виховної системи по горизонталі (у межах одного періоду навчання — навчального року, півріччя, чверті) і вертикалі (на весь період навчання у школі).

4. Позбавитися формалізму. Формалізм у вихованні означає неуважне, шаблонне ставлення до вихованця чи колективу, а значить однобічність і неадекватність виховних впливів.

Типовими проявами формалізму у вихованні є розрізнений підхід до планування, проведення ізольованих «виховних заходів», оцінки виховної роботи;

— показний характер виховної роботи, що суперечить розвиткові вихованця і колективу;

— незавершеність, неповнота виховних впливів, коли вихованець розглядається як об'єкт впливу тощо;

— однобічність трактування того чи іншого впливу; так,

бесіда, доручення часто розглядаються як метод лише мо

рального чи естетичного виховання, хоча насправді вони ви

рішують різні завдання виховання.

Комплексний підхід


У практичній технології ідея цілісності виховного процесу реалізується шляхом комплексного підходу. Комплексність — це єдність цілей, завдань, змісту, методів і форм виховного впливу і взаємодії. Комплексний підхід до виховання виконує одночасно декілька функцій:

1) орієнтує побудову системи виховання на цілісну особистість, а не на окремі її якості;

2) сприяє всебічному розвитку особистості, який є результатом комплексного вирішення виховних завдань;

3) сприяє гармонійному розвиткові особистості шляхом здійснення єдності і взаємозв'язку всіх напрямів сучасного виховання, їх певного співвідношення і супідрядності;

4) сприяє ефективності виховання: одночасне вирішення не однієї, а декількох виховних завдань, природно, піднімає його результативність.

Між виховними впливами існують десятки, сотні, тисячі залежностей і обумовленостей. Ефективність виховання врешті-решт визначається тим, що ці залежності й обумовленості враховуються, точніше, здійснюються на практиці.

В. О. Сухомлинський

Сучасні технології виховання реалізують основні функції комплексного підходу шляхом:

1. Впливу на свідомість, почуття і поведінку вихованців.

2. Органічного поєднання виховання (зовнішнього педагогічного впливу) і самовиховання особистості.

3. Єдності та координації виховних зусиль усіх соціальних інститутів і об'єднань, які займаються вихованням: сім'ї, школи, колективів і груп, засобів масової інформації, літератури, мистецтва, органів правопорядку та ін.

4. Використання системи конкретних виховних справ, які одночасно вирішують завдання інтелектуального, фізичного, патріотичного, морального, естетичного й екологічного виховання в єдиному виховному процесі.

5. Системного підходу до процесу виховання — послідовності і супідрядності всіх компонентів виховання, їх взаємозв'язків і взаємовпливу.

6. Урахування зовнішніх і внутрішніх факторів, які сприяють чи перешкоджають одержанню найоптимальніших результатів виховної роботи. У виховному процесі, що протікає у формі взаємопов'язаної діяльності вихователів і вихованців, у ролі таких причин (факторів) виступають:

а) уже сформований спосіб життя школяра, який може

сприяти розвиткові запланованих якостей або (за певних

умов) перешкоджати йому;

б) умови життя, які спричиняють становлення певного

способу життя у межах різних регіонів: національні особли

вості (національна психологія, характер, свідомість, світо

гляд) найближчого оточення вихованця; традиції, звичаї, об

ряди; особливості географічного і природного середовища;

в) засоби масової інформації і пропаганди;

г) рівень розвитку й умови життя колективу, які безпосе

редньо впливають на особистість школяра (виховна система,

що склалася у ньому , громадська думка, ціннісні орієнтації,

моральні норми, психологічний клімат);

д) норми взаємин, що склалися у первинних колективах, позиція учня у системі колективних відносин;

є) індивідуальні особливості вихованця.
Source: https://lectures.7mile.net/pedahohika/teoriya-navchannya/tekhnolohiia-vykhovannia/kompleksnij-pidkhid.html

Д-11

ХУДОЖНЯ ПРАЦЯ 

Тема. В'язання виробів спицями. Різноманітні комбінації петель.

Завдання. Зв'язати шапочку для ляльки.

 П-31 

ПЕДАГОГІКА 

ТЕМА.  Виховання дітей у сім'ї. Поняття про сім'ю, сімейні стосунки, функції сім'ї.

 Завдання. 

1. Волкова Н.П. Педагогіка: посібник для студентів вищих навчальних закладів  Київ: Академія, 2002. с. 220-226

2. Виготовити бюлетень за зразком 




3.  Опрацювати питання до екзамену. 

Виконані завдання надсилайте на електронну адресу: svetik1515151515@gmail.com

Д-11

ХУДОЖНЯ ПРАЦЯ 

ТЕМА.  Спиці та нитки. Види в'язання. Набір петель початкового ряду.

Переглянути відео.


Завдання. Зв'язати шарфік для ляльки. Виконані завдання надсилайте на електронну адресу: svetik1515151515@gmail.com

 П-31 

ПЕДАГОГІКА 

ТЕМА. Класний керівник. Функції, напрями і форми роботи.

Завдання. 

1. Волкова Н.П. Педагогіка: посібник для студентів вищих навчальних закладів  Київ: Академія, 2002. с. 206-212

2. Опрацювати питання до екзамену з 20 по 30

3. Написати твір на тему: "Я - сучасний класний керівник.

Виконані завдання надсилайте на електронну адресу: svetik1515151515@gmail.com

Д-11

ХУДОЖНЯ ПРАЦЯ  

ТЕМА.  Основні прийоми в'язання. В'язання виробів гачком.

Переглянути відео


https://www.youtube.com/watch 

Завдання. Зв'язати ланцюжок гачком із повітряних петель. Фото своїх робіт надсилайте на електронну пошту.

Д-11

ХУДОЖНЯ ПРАЦЯ  

ТЕМА.  Види гачків. Види петель. Матеріали для в'язання гачком.

В'язання гачком: види гачків і основи в'язання

     Складно придумати для рукодільниці більш захоплююче заняття, ніж в'язання гачком. Види гачків можна використовувати для цього найрізноманітніші. Знання правил їх підбору і ниток для в'язання здатні істотно полегшити роботу, а результат її зробити красивіше і утонченнее. Завдяки широкому вибору матеріалів для цього заняття і численним прийомам в'язання гачком, можна створити величезну кількість зручних, потрібних і красивих речей.


Гачки для в'язання: які матеріали можуть бути використані для їх виготовлення?

Підбір інструменту для роботи - саме з цього етапу слід починати в'язання гачком. Види гачків в сучасних магазинах для рукоділля можна знайти наступні:

·                     Кістяні. Вони дуже легкі і відрізняються ідеально полірованою поверхнею, але при найменшому механічному впливі їх можна пошкодити, а коштують вони досить дорого.

·                     Пластмасові. Це найдешевші і зручні в роботі гачки, однак вони електризують пряжу і дуже швидко зношуються в ході роботи.

·                     Алюмінієві. Не електризується, мають ідеально гладку поверхню, легені. Їх недоліком є підвищена гнучкість, якої відрізняється алюміній, в результат чого в ході роботи ці види гачків для в'язання часто гнуться.

·                     Сталеві. Інструменти, виготовлені з даного матеріалу, є ідеальними для роботи - не електризується, міцні, не іржавіють, гладкі, що не фарбують пряжу, і при цьому коштують не дорого.

·                     Дерев'яні - легкі і гладкі, але занадто ламкі і крихкі. Крім того, вони часто розколюються, утворюючи задирки і щербини.


http://img.faqukr.ru/fukr/4/vjazanie-krjuchkom-vidy-krjuchkov-i-osnovy_1.jpg

В'язальні гачки: їх різновиди по товщині і довжині

Всі гачки, незалежно від матеріалу, використовуваного для їх виготовлення, бувають різних розмірів, які визначаються їх товщиною. Так, вони можуть мати діаметр від 1 мм до 10 мм. Гачки бувають оснащені пластиковими або дерев'яними ручками. Для роботи важливо, щоб голівка інструменти не була загостреною, оскільки в іншому випадку нею можна поранитися, здійснюючи в'язання гачком.

Види гачків визначаються також їх довжиною:

·                     Короткі - 15-20 см. Використовуються при роботі з тонкою і шерстяною пряжею для в'язання витончених (серветки, шалі) або теплих речей (шапки, светри, шарфи).

·                     Довгі - 30-40 см. Використовуються для так званого туніського в'язання. Такі гачки відрізняються рівним і гладким стрижнем, кінець якого оснащений фіксатором. Потрібен він для того, щоб у ході роботи петлі не зсковзували, оскільки туніське в'язання відрізняє одночасний набір петель на всю ширину виготовленої деталі.

http://img.faqukr.ru/fukr/4/vjazanie-krjuchkom-vidy-krjuchkov-i-osnovy_1_1.jpg
Правила підбору гачка до пряжі

Трохи вище згадувалося, що гачки можуть бути різних розмірів і виготовленими з різних матеріалів. І природно, що ті, які відмінно підходять для в'язання серветки, виявляються марними, коли ви вирішуєте використовувати для виготовлення светри в'язання гачком. Види гачків представлені настільки широко саме для того, щоб кожна рукодільниця для кожного випадку змогла знайти найбільш підходящий інструмент.

        В першу чергу діаметр гачка повинен залежати від товщини пряжі. Найлегший спосіб визначення - це взяти в руки моток ниток і прочитати на етикетці, якого розміру інструмент для в'язання цієї пряжею підходить. Якщо ж такої інформації немає, то можна піти іншим шляхом: взяти нитку, закласти її за головку гачка і подивитися її положення. Пряжа не повинна ні виступати за борідку в'язального інструменту, ні ховатися за нею, а повинна бути на одному рівні. У такому випадку рукодільниця зможе отримати гарну в'язку - НЕ рихлу і не дуже щільну. При проведенні даного тесту з використанням вовняної нитки її слід злегка натягнути.

ЗАВДАННЯ. Підготувати гачок та пряжу. Виконані завдання надсилайте на електронну адресу: svetik1515151515@gmail.com

 П-31 

ПЕДАГОГІКА  

ТЕМА. Фізичне виховання

















Завдання. 

1. Фіцула М.М. Педагогіка: посібник для студентів вищих навчальних закладів  Київ: Академія, 2002. с. 319-325

2. Опрацювати питання до екзамену з 10 по 20

Виконані завдання надсилайте на електронну адресу: svetik1515151515@gmail.com


 П-31 

ПЕДАГОГІКА  

ТЕМА. Естетичне виховання. Поняття про естетичне виховання.

Завдання. 

1. Фіцула М.М. Педагогіка: посібник для студентів вищих навчальних закладів  Київ: Академія, 2002. с. 315-319 

2. Опрацювати питання до екзамену з 1 по 10

Виконані завдання надсилайте на електронну адресу: svetik1515151515@gmail.com


Д-11

ХУДОЖНЯ ПРАЦЯ  

ТЕМА. Розкрій іграшки. Зметування частин. Обробка іграшки. Ремонт іграшки.

ЗАВДАННЯ. Виконати зметування частин іграшки. Фото своїх робіт надсилати на електронну пошту svetik1515151515@gmail.com

Д-11

ХУДОЖНЯ ПРАЦЯ  

ТЕМА.  Матеріали для виготовлення м'якої іграшки.

Завдання. Виготовити викрійку для іграшки. https://handmadebase.com/uk/toys-from-felt-with-pattern-master-to/





П-31

ПЕДАГОГІКА  

Тема.  Трудове виховання.

Завдання. 1. Фіцула М.М. Педагогіка: посібник для студентів вищих навчальних закладів  Київ: Академія, 2002. с. 276

П-31

ПЕДАГОГІКА

Тема.  Моральне виховання. Поняття про мораль.
Завдання. 1. Фіцула М.М. Педагогіка: посібник для студентів вищих навчальних закладів  Київ: Академія, 2002. с. 271-276

Д-11

ХУДОЖНЯ ПРАЦЯ  

ТЕМА. Обробка виробів. Шиття лялькового одягу. 

Завдання. Пошити одяг для ляльки: кофтинка та спідниця.   http://jak.koshachek.com/articles/odjag-dlja-ljalki-svoimi-rukami-vikrijki.html 

П-31

ПЕДАГОГІКА  

Тема. Загальні методи виховання

ЗАВДАННЯ. Опрацювати:

1. Волкова Н.П. Педагогіка: посібник для студентів вищих навчальних закладів  Київ: Академія, 2002. с. 330-370


Ф-41

ПЕДАГОГІКА  

Тема.  Виховна робота з педагогічно занедбаними дітьми. Взаємодія школи та сім'ї у вихованні молоді

ЗАВДАННЯ. Опрацювати:

1. Волкова Н.П. Педагогіка: посібник для студентів вищих навчальних закладів  Київ: Академія, 2002. с. 215-226

Ф-41

ПЕДАГОГІКА  

Тема. Класний керівник. Функції, напрями і форми роботи

ЗАВДАННЯ. Опрацювати:

1. Волкова Н.П. Педагогіка: посібник для студентів вищих навчальних закладів  Київ: Академія, 2002. с. 206-212

П-31

Педагогіка  

Тема. Виховання як цілеспрямований, цілісний, багатогранний, довготривалий і безперервний процес. Характеристика виховного процесу. Функції виховного процесу.

ЗАВДАННЯ. Опрацювати:

1. Фіцула М.М. Педагогіка: посібник для студентів вищих навчальних закладів  Київ: Академія, 2002. с. 241-257 


П-31

Педагогіка  

Тема. Проблема мети виховання у педагогіці. Видатні педагоги про мету виховання. Функції, мета і завдання національного виховання.

ЗАВДАННЯ. Опрацювати:

1. Волкова Н.П. Педагогіка: посібник для студентів вищих навчальних закладів / Н.ПВолкова. – Київ: Академія, 2002.

П-31

Педагогіка  

Тема. Поняття про організаційні форми навчання, їх розвиток. Класифікація форм організації навчання, їх характеристика. Класно-урочна форма організації навчання.

ЗАВДАННЯ. Опрацювати:

1. Волкова Н.П. Педагогіка: посібник для студентів вищих навчальних закладів / Н.ПВолкова. – Київ: Академія, 2002.  с.324-329

П-31

Педагогіка  

Тема. Вимоги до методів навчання та проблема їх вибору. Дидактичні ігри. Проблемне та програмоване навчання. Комп’ютеризація навчання.

ЗАВДАННЯ. Опрацювати:

1. Волкова Н.П. Педагогіка: посібник для студентів вищих навчальних закладів / Н.ПВолкова. – Київ: Академія, 2002.  с.275-303

2. Зайченко І.В. Педагогіка: підручник / І.В. Зайченко. – Київ: Освіта Україна, 2006.  с.158-181

Допоміжна література: Мазоха Д.С. Педагогіка: підручник / Д.С. Мазоха, Н.І. Опанасенко – Київ: Центр навчальної літератури, 2005. с. 75-79

Ф-21

Технології  

Тема. Техніка "Айріс фолдинг" Створення малюнка з використанням різнокольорових смужок з паперу, розташованих по спіралі.

Завдання. Перегляд відео-робіт у даній техніці.


Ф-21 

Вступ до спеціальності 

Тема. Педагогічний досвід і творчість вчителя.

Завдання. Підготувати повідомлення.

П-31 

Педагогіка 

ТЕМА. Методи і засоби навчання. Поняття про методи навчання, прийоми навчання. Класифікація та характеристика методів навчання. Методи організації і здійснення навчально-пізнавальної діяльності учнів. Методи стимулювання. Методи контролю і самоконтролю у навчанні. Бінарні методи навчання. Вимоги до методів навчання та проблема їх вибору. Дидактичні ігри. Проблемне та програмоване навчання. Комп’ютеризація навчання.

ЗАВДАННЯ. Опрацювати:

1.   Волкова Н.П. Педагогіка: посібник для студентів вищих навчальних закладів / Н.ПВолкова. – Київ: Академія, 2002. с.275-303

2. Мазоха Д.С. Педагогіка: підручник / Д.С. Мазоха, Н.І. Опанасенко – Київ: Центр навчальної літератури с.75-79

                                                                            Ф-21

Технології 

Тема. Традиції використання кольорової гами під час виготовлення виробів декоративно-ужиткового мистецтва

Завдання. Підготувати презентацію на тему "Традиційні українські кольори"

Ф-21 

Вступ до спеціальності 

Тема. Самостійна робота студентів ВНЗ

Завдання: опрацювати самостійно та підготувати конспект

Т-21

Технології 

Тема. Традиції використання кольорової гами під час виготовлення виробів декоративно-ужиткового мистецтва

Завдання. Підготувати презентацію на тему "Традиційні українські кольори"

П-31

Педагогіка 

 Тема. Навчальні підручники

План

1. Види підручників і навчальних посібників

2. Функції підручника

3. Структура підручника

4. Вимоги до підручників: педагогічні, методичні, поліграфічні

Д-11

Художня праця  

Тема. Техніка виготовлення виробів з пап'є -маше

Завдання. Виготовити тарілочку







Немає коментарів:

Дописати коментар