МІНІ-ПЕДРАДА ВІДДІЛЕННЯ ПОЧАТКОВОЇ ТА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
28 березня 2025 року відбулося засідання міні-педради відділення щодо допуску здобувачів освіти до переддипломної практики.
Відповідно до графіка освітнього процесу Берестинського педагогічного фахового коледжу КЗ "ХГПА" на 2024-2025 навчальний рік здобувачі освіти спеціальності Початкова освіта, групи П-41, закінчили вивчення теоретичної частини освітньо-професійної програми. З 31 березня по 05 травня розпочинається переддипломна практика.
Залучення здобувачів освіти відділення початкової та дошкільної освіти
до конференції
Викладач музики Берестинського педагогічного фахового коледжу КЗ "ХГПА", спеціаліст вищої категорії, викладач-методист Петро МУДРИК підготував здобувачку освіти спеціальності Початкова освіта Надію ЄМЕЛЬЯНОВСЬКУ до участі у Х Всеукраїнській студентсько-учнівській науково-практичній конференції " Хорове мистецтво України: історія та персоналії".
Відродження інтересу до народних хорів на сучасному етапі вимагає нових підходів до виконавської майстерності, використання автентичного фольклорного матеріалу, вміння працювати з сучасними технологіями та бажання перетворити хоровий спів на справжній театр. Хорове мистецтво в Україні було і залишається невідʼємною частиною національної культурної спадщини. Для його подальшого процвітання важливо адаптувати традиційні підходи до виконання під сучасні реалії, залучати молоде покоління та застосовувати інноваційні методи популяризації народного хорового мистецтва.
Відповідно до плану роботи Берестинського педагогічного фахового коледжу та складеного графіка відбувся внутрішній аудит якості знань здобувачів освіти випускних курсів за освітньо-професійною програмою Початкова освіта.За допомогою інтерактивного навчального застосунку Wordwall здійснили вибір білетів. Здобувачі освіти ґрунтовно розкрили питання з освітніх компонентів які виносяться на кваліфікаційні іспити.
Випускники спеціальності Початкова освіта
Відгуки від випускників коледжу
Шановні колеги!
Вітаю Вас із Новим 2025 роком!
Цей рік приходить до нас, знову, у складний час. Війна навчила нас цінувати кожну мить, кожне добре слово, кожну усмішку. Освіта сьогодні – це не просто знання, це наша зброя у боротьбі за майбутнє України.
Хочу висловити Вам глибоку вдячність за стійкість, витримку та відданість своїй справі. Ви – ті, хто не лише навчає, а й підтримує, надихає, допомагає долати труднощі і зберігати віру в Перемогу.
Нехай 2025 рік принесе мир в нашу країну, злагоду у Ваші домівки та радість у Ваші серця. Бажаю Вам міцного здоров’я, невичерпної енергії, мудрості й тепла. Нехай кожен день буде кроком до нашої спільної Перемоги, а вогонь надії та віри ніколи не згасає.
З найкращими побажаннями, завідувачка відділення початкової та дошкільної освіти, Світлана СЛАБИНСЬКА
РОБОТА ЗІ СТЕЙКХОЛДЕРАМИ
ІВАХНЕНКО Вячеслав, наставник групи Д-21 та ШЕЛЮГ Вікторія, здобувачка освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта, нагороджена подякою Красноградського педагогічного фахового коледжу КЗ "ХГПА"
Декада спеціальності «Початкова освіта»
4 листопада 2024 року згідно плану проведення декади спеціальності «Початкова
освіта» було проведено заняття з
німецької мови для здобувачів освіти першого курсу на тему «Der Appetit kommt beim Essen», викладач Марина ТРАКУН. Мета заняття: активізувати лексико-граматичні навички усного мовлення з
теми; розвивати
пам’ять та критичне мислення, розвивати мовні компетентності. Під час заняття здобувачі освіти
виконували різноманітні завдання на повторення лексики з теми «Їжа та покупки»,
працювали з автентичними текстами та пісенним матеріалом, розповідали про свої
харчові уподобання.
7 листопада 2014 року в рамках
декади спеціальності «Початкова освіта» було проведено методичну гостину на
тему «Використання цеглинок LEGO
в освітньому процесі НУШ.» Захід був запланований для здобувачів освіти груп
П-31 та П-41. Викладач англійської мови
та методики англійської мови в початковій школі Яна ЗАДОРОЖНЯ запросила
провідних спеціалістів – викладачів Харківської гуманітарно-педагогічної
академії: Юлія БЛУДОВА,
кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки, психології,
початкової освіти та освітнього менеджменту; Олена
ІЛЬЇНА, кандидат педагогічних
наук, доцент, старший викладач кафедри педагогіки, психології, початкової
освіти та освітнього менеджменту які надали практичні навички використання LEGO цеглинок та LEGO Systems на уроках в початковій
школі.
Захід пройшов у дружній та інформативній атмосфері. Всі учасники могли зануритися в дитинство та попрацювати з сучасним незамінним матеріалом для учнів НУШ.
8 листопада у
рамках декади спеціальності Початкова освіта Світлана СЛАБИНСЬКА провела івент на тему:
«Занурення в соціально-емоційне та етичне навчання».
У реаліях
сьогодення світова педагогічна спільнота працює над створенням такої парадигми
освіти, яка б відповідала викликам сьогодення, забезпечувала сталий розвиток
людства та водночас залишала в центрі уваги людину, гуманістичні цінності,
фізичне та ментальне здоров’я особистості. Одним із
сучасних підходів у цьому контексті є соціально-емоційне навчання.
Спікерами івенту були учителі Семʼянівського
НВК, а саме:
Олена ПРОМСЬКА, випускниця Красноградського педагогічного училища – 1993 року, директорка
Семʼянівського НВК Полтавської міської ради і Бричківського НВК, учителька української мови та літератури,
учителька польської мови, експертка з інституційного аудиту, експертка із
сертифікації вчителів української мови і літератури, тренерка Майкрософт,
тьюторка в проєкті «Освітній Суп» з подолання освітніх втрат;
Світлана МУЛЬ, вчителька початкових класів
Семʼянівського НВК Полтавської міської ради, тренер СЕЕН;
Світлана ХОЛОДНА, психологиня Семʼянівського НВК Полтавської міської ради, тренер СЕЕН
Говорили про:
-
Міжнародну програму з розвитку м’яких навичок;
-
Три виміри СЕЕН;
-
Педагогічну модель «Три рівні розуміння»;
-
Посібник і ресурси СЕЕН.
Також були проведені розігрів і хвилинна практика. Дякуємо спікерам за сучасні, цікаві напрацювання та поради.
08 листопада у рамках декади спеціальності 013 Початкова освіта у групі П-41 було проведено заняття з основ педагогічної майстерності на тему: «Стилі педагогічного спілкування» викладач Людмила ГАЖА.
У всі часи вчителя-майстра вирізняє вміння
налагоджувати педагогічне спілкування з учнями та колегами, з батьками
школярів, досягти взаєморозуміння з ними та вести за собою. У процесі спілкування проявляються
професіоналізм учителя, його педагогічна майстерність і педагогічний артистизм.
У концепції НУШ наголошується, що головним
завданням кожного вчителя є вміння майстерно організувати спілкування з учнями,
урахувавши особистісні якості учнів, знання правил та вимог педагогічного
спілкування.
Метою заняття було – ознайомити здобувачів освіти з поняттям
педагогічного спілкування, його особливостями, функціями, принципами,
видами. Познайомити зі структурою
педагогічного спілкування та його стилями.
У ході заняття здобувачі освіти виконували різні практичні вправи
«Зіпсований телефон», «Ярлики», «Ідеальна модель», «Розкажи про….». Здобувачі
освіти ознайомилися з моделями
педагогічного спілкування, розглянули
ситуації, та пропонували варіанти вирішення. Говорили про
Комунікабельного вчителя та притаманні
йому ознаки.
11 листопада в рамках навчальної програми та плану декади
спеціальності «Початкова освіта» було проведено відкрите заняття з історії
України на тему «Українська Держава» викладач Юрій ДЕМ’ЯНИК. На занятті
здобувачі освіти ознайомилися з ключовими етапами становлення Української
Держави у 1918 році, зокрема з діяльністю Павла Скоропадського, розглянули
економічні, соціальні та політичні зміни, які відбулися в країні за цей період.
12 листопада 2024 року викладач
української мови та літератури Світлана ТУРЧИНА-ПРИХОДЬКО провела між здобувачами освіти груп П-11 та П-21
мовну вікторину: «Нас єднає мова».
Метою
заходу було: донести
до здобувачів освіти красу і багатство
української мови; спонукати їх до творчої праці; розвивати мовленнєві здібності
здобувачів освіти; збагачувати словниковий запас; виховувати повагу до рідного
слова; формувати всебічно-розвинену особистість з патріотичною позицією.
Здобувачі
освіти дізналися про історію виникнення свята –
Дня української писемності та мови,
життя та діяльність Нестора Літописця, про сучасний стан української
мови; закріпили правила та складні мовленнєві ситуації. У ході заняття здобувачі освіти розгадували кросворд, грали в ігри зі
словами.
12 листопада. Україна подарувала світові величезну кількість талановитих людей. З метою
ознайомлення з біографіями та здобутками славетних українців 12 листопада
викладач Петро МУДРИК у рамках декади спеціальності «Початкова освіта» провів
позааудиторний захід на тему: «Українці, які змінили світ». Серед відомих
постатей здобувачі освіти мали змогу розглянути Катерину Білокур, українську художницю жанру наївного
мистецтва, майстриню народного
декоративного живопису. Вона входить до
переліку найвідоміших жінок давньої та сучасної України. Ілля Ріпин, український художник із козацького роду на
прізвисько Ріпа. Володимир Івасюк – український композитор-виконавець, музикант,
мультиінструменталіст, поет. Герой України. Свою одну з перших пісень він
присвятив своїй матері, яку він дуже любив.
- Олена КОРІННА,
директор Комунальної установи «Зачепилівський центр професійного розвитку
педагогічних працівників Зачепилівської селищної ради Харківської області»;
- Любов ПОМИЛЯЙКО,
директор Роздольської гімназії Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області;
- Ганна ЮРКО, вчитель
початкових класів Комунального закладу «Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського
району Харківської області»;
- Софія КУЛАКЕВИЧ,
здобувачка освіти IV
курсу спеціальності Початкова освіта Красноградського
фахового педагогічного коледжу КЗ «ХГПА»;
- Анна ЗАХЛЄБІНА,
здобувачка освіти III курсу спеціальності Початкова освіта Красноградського
фахового педагогічного коледжу КЗ «ХГПА»;
- Марія КОНДРИН,
здобувачка освіти III курсу спеціальності Початкова освіта Красноградського
фахового педагогічного коледжу КЗ «ХГПА».
Олена Корінна розповіла про завдання й функції центру
професійного розвитку педагогічних працівників, про труднощі, з якими
зустрічаються молоді педагоги. Також Олена Михайлівна презентувала відео від
випускників коледжу, які наразі працюють в Зачепилівській громаді.
Любов ПОМИЛЯЙКО представила досвід роботи закладу
загальної середньої освіти, а також надала поради здобувачам освіти коледжу
щодо самовдосконалення та саморозвитку.
Ганна ЮРКО поділилася досвідом проходження сертифікації
педагогічних працівників та закликала майбутніх педагогів до творчої активної
діяльності.
Своїм баченням іміджу сучасного вчителя, його професійних
компетентностей, організації освітнього процесу в майбутньому поділилися Софія
КУЛАКЕВИЧ, Анна ЗАХЛЄБІНА, Марія КОНДРИН.
Тема «круглого столу» не залишила байдужими нікого з
учасників, наданий виступаючими масив інформації зробив засідання колом
спілкування.
Дякуємо усім
учасникам за активну
та результативну роботу!
У рамках декади спеціальності «Початкова освіта»
здобувачі освіти ІІІ курсу разом з викладачкою інформатики Мариною БОЙЧУК та
викладачкою англійської мови Яною ЗАДОРОЖНЬОЮ презентували проєкт «Презентація
додаткових кваліфікацій». Розкрили своє бачення особливостей професії вчителя
інформатики та вчителя англійської мови початкової школи, зосередили увагу на
використанні методів організації освітнього процесу в початковій школі,
застосуванні технологій творчої педагогічної діяльності.
Проведення декади спеціальності 012 Дошкільна освіта
з 21.10.
по 31.10.2024 року у коледжі була проведена декада спеціальності 012
Дошкільна освіта, яка включала: проведення навчальних занять, творчої групи,
зустрічей з випускниками, з педагогічними працівниками освітніх закладів,
онлайн-виставки.
21.10.2024 р. під гаслом "Де
гра - там і радість" проведено заняття з
педагогіки з основами педагогічної майстерності на тему: "Значення гри у
всебічному розвитку дітей дошкільного віку. Види
ігор" у групі здобувачів освіти ІІ
курсу викладачем Лідією ТКАЧЕНКО.
Спілкування відбувалось у формі діалогу з опорою на знання та практичний досвід здобувачів освіти з літньої педагогічної практики, яку в більшості проходили у очній формі, безпосередньо організовуючи різні види роботи з дошкільниками на базах дошкільних закладів. Майбутні вихователі згадали психолого-педагогічний досвід педагогів минулого та сучасності щодо оцінки значення гри, ознайомились з особливостями, функціями, структурою дитячої гри, видами ігор. Здобувачами освіти наводились приклади різних видів ігор відповідно поданій класифікації, визначено певні висновки щодо стану використання ігор вихователями в роботі з дітьми, практичні поради щодо організації ігрової діяльності під час дистанційної форми навчання.
23 жовтня у групі Д-21 було
проведено відкрите заняття з англійської мови за професійним спрямуванням. Темою заняття була «Неймовірна планета Земля». Була проведена робота з новою лексикою за допомогою вправ
із підручника та сайту з інтерактивними вправами wordwall. Через
роботу з текстом ''Amazing Earth” було представлено новий
граматичний матеріал, вживання конструкціїї used to у минулому часі та закріплено його відпрацюванням вправ на платформі із інтерактивними завданнями liveworksheets.com. Також були проведені вправи для
розвитку навичок аудіювання.
Дошкільне дитинство є унікальним, неповторним періодом
становлення та розвитку особистості дитини. Враховуючи великі темпи насичення
інформаційного середовища та занурення маленьких дітей в мережу Інтернет,
комп’ютер та гаджет, вихователям закладів дошкільної освіти з кожним роком стає
все важче зацікавити дітей. Ця проблема стимулює вихователів до пошуку
інноваційних форм, методів, засобів, технологій розвитку дітей раннього та
дошкільного віку.
З цією метою 23 жовтня 2024 року для
здобувачів освіти 1 та 2 курсів спеціальності 012 Дошкільна освіта було
проведено засідання творчої групи “Покоління альфа: які вони сучасні діти?” на
тему “Як зацікавити дітей нового покоління?” (керівник Світлана ПАСІЧНИК).
На засіданні учасники творчої групи представляли проєкти:
- Реджіо-підхід до навчання дітей дошкільного віку
(Олександра ЖИРОВА).
- Круги Луллія у роботі з дошкільниками (Оксана НІМА).
- Віммельбухи: книги-розглядалки для дітей (Юлія
ЮРЧЕНКО).
- Технологія геокешинг як засіб розвитку пізнавальної
активності дітей дошкільного віку (Єлизавета
НЕФІДОВА).
- LEGO-конструювання -
інноваційна технологія різнобічного розвитку дітей дошкільного віку (Єлизавета
МИХАЙЛЮК).
На заході була запрошена Олена СМОРОДІНОВА, вихователь
Красноградського ЗДО (ясла-садка) №3, яка презентувала досвід роботи на тему “STREAM-освіта”.
На засіданні учасниками творчої групи було розглянуто
нові методи, посібники, інновації, які сприятимуть зацікавленню сучасних дітей
та допоможуть урізноманітнити їхнє розвивальне середовище. Учасники мали змогу
познайомитися з впровадженням досвіду роботи на тему “STREAM-освіта”
в практичну діяльність Красноградського ЗДО (ясла-садка) №3.
Отже, на сучасному етапі інноваційне навчання відіграє вагому роль в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. Інноваційні педагогічні технології забезпечують умови розвитку особистості, здійснення її права на індивідуальний творчий внесок, на особистісну ініціативу, на свободу саморозвитку.
Кожна дитина має доступ до дошкільної освіти, батькам
допомагають у вихованні малечі центри педагогічного партнерства, а вихователі
працюють без надмірного навантаження. У центрі уваги педагогів повинна бути
дитина, її інтереси та потреби. Саме такі основні положення передбачає новий
Закон “Про дошкільну освіту” № 8030, який Верховна Рада України на початку
червня 2024 року ухвалила в другому читанні.
З метою ознайомлення та розширення обізнаності здобувачів
спеціальності 012 Дошкільна освіта щодо нововведень дошкільної освіти 29 жовтня
2024 року було проведено гостьову лекцію викладачами кафедри теорії та методики
дошкільної освіти КЗ «ХГПА» на тему: «Педагогіка партнерства в ЗДО, її
інструменти». Спікерами заходу виступили: Юлія
СИРОВА, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри
теорії та методики дошкільної освіти КЗ «ХГПА»; Ірина АПРЄЛЄВА, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри
теорії та методики дошкільної освіти Комунального закладу “Харківська
гуманітарно-педагогічна академія” Харківської обласної ради.
У ході гостьової лекції були розглянуті питання:
- Ціннісні орієнтири дошкільної освіти.
- Педагогічне партнерство як основний підхід до
організації освітнього процесу в ЗДО.
- Педагогічне спілкування як головний інструмент
діяльності вихователя ЗДО.
Здобувачі освіти мали змогу ширше ознайомитися з новими
сучасними підходами в дошкільній освіті, сутністю педагогічного партнерства,
розглянути техніки та навички активного слухання учасників освітнього процесу в
ЗДО.
Дякуємо організаторам за можливість долучитися до гостьової лекції. Сподіваємося на подальшу співпрацю між викладачами кафедри теорії та методики дошкільної освіти КЗ «ХГПА», викладачами та здобувачами спеціальності 012 Дошкільна освіта Красноградського педагогічного фахового коледжу КЗ «ХГПА».
24 жовтня 2024 року здобувачами освіти 2 курсу
спеціальності 012 Дошкільна освіта під
керівництвом викладачів Валентини ЛЕШЕВОЇ, Лідії ТКАЧЕНКО, Світлани ПАСІЧНИК
було проведено технологію відкритого простору «Шлях до професійного
становлення» з метою набуття професійних компетентностей майбутнього
вихователя.
Здобувачка освіти групи Д-21 Оксана РІПКА провела інтегроване онлайн-заняття
(ознайомлення з природою та математика) з вихованцями 2 молодшої групи
Красноградського ЗДО №17 на тему
«Чарівний акваріум» (методист Валентина ЛЕШЕВА). У ході заняття
змінювалися різні види діяльності: художнє слово (загадка, вірш), бесіда,
мімічна гімнастика, дидактична гра «Акваріумні мешканці». Діти на занятті були активними, емоційними.
- Визначення дисциплін для факультативних занять з метою забезпечення належної підготовки здобувачів освіти, що виносяться на державну підсумкову атестацію у формі ЗНО (НМТ) в 2025 році. - Аналіз рейтингової системи оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти. - Підготовка матеріалів на засідання педагогічної ради «Соціально-психологічні проблеми адаптації здобувачів освіти перших курсів». -- Аналіз виконання індивідуальних навчальних планів і програм студентами відділення. Перевірка оформлення групової документації, допуск здобувачів освіти до складання семестрових іспитів. - - Аналіз успішності та відвідування занять в групах за І та ІІ півріччя - - Роль наставника групи у координації дій щодо підвищення якості знань здобувачів освіти - Особливості проходження, реєстрація та підготовка здобувачів освіти до проходження державної підсумкової атестації у формі ЗНО (НМТ)-2025 - Формування загального рейтингу успішності для призначення стипендії здобувачам освіти відділення згідно з існуючим положенням |
28.08.2024
Керівництво навчальним кабінетом
Комісія у складі Слабинської С.А. та Кіяшко Л.І. здійснювали
перевірку готовності кабінетів до початку нового навчального року за розділом «
Керівництво навчальним кабінетом». Для отримання
максимальної кількості балів (7 балів) необхідно було підготувати: паспорт
кабінету – 3 бали, інструктивно-методичні матеріали з організації педагогічної
практики – 4 бали. Під час огляду було відмічено, що у
більшості завідувачів кабінетами всі ці документи в наявності та оформлені за
зразком. Найбільшу кількість балів мають кабінети: №3,12,18,20,22.
Завідувачами навчальними кабінетами складені плани роботи у відповідності до плану роботи коледжу на 2024/2025 навчальний рік. Хочеться відмітити план роботи кабінетів які містять конкретику, а саме:
-№2 (Колесник Л.В.) у план включено декади
спеціальностей, підготовку матеріалів до «Педагогічної майстерні», різних
вебінарів, конференцій, ZOOM-конференцій;
-
№3 (Гажа Л.В.), систематизовано, зазначено роботу дистанційної та змішаної форм
навчання;
-
№5 ( Бойчук М.В.), зазначено використання дистанційної форми роботи у форматі GOOGL
МЕЕТ-конференції, проведення інструктажів з БЖД;
-№18
(Весельська Т.В.), кожна тека оформлена естетично, зазначено номер
номенклатурної справи;
-№20
(Шелева І.М.), план роботи сформований за відповідними розділами, вказані
конкретні форми роботи;
-№22 (Пасічник С.О.), естетично оформлений план роботи, змістовний та осучаснений матеріал, заходи перегукуються із річним планом коледжу, характеризується системністю.
Група |
Наставник групи |
Кількість студентів в групі |
Навчаються на |
Показник якості знань % |
|||
"5" |
"5-4" |
"3" |
"2" |
||||
П-11 |
Слабинська С.А. |
31 |
6 |
16 |
9 |
- |
71,0 |
П-21 |
Тракун М.М. |
30 |
6 |
17 |
7 |
- |
76,6 |
П-31 |
Погоріла В.І. |
29 |
5 |
13 |
11 |
- |
62,0 |
П-41 |
Дуль О.В. |
29 |
5 |
13 |
11 |
- |
62,0 |
Разом по спеціальності 013 Початкова освіта |
119 |
Відмінників – 22 Хорошистів –
59 якість успішності – 68,0 % |
|||||
Д-11 |
Івахненко В.О. |
26 |
4 |
9 |
13 |
- |
50,0 |
Д-21 |
Пасічник С.О. |
26 |
5 |
10 |
11 |
- |
57,7 |
Разом по спеціальності 012 Дошкільна освіта |
52 |
Відмінників –
9 Хорошистів
– 19 якість успішності – 54,0 % |
|||||
Разом по відділенню |
171 |
Відмінників –
31 Хорошистів – 78 якість успішності – 63,7
% |
1. Про дотримання академічної доброчесності здобувачів освіти в групах. Результати анкетування "Академічна доброчесність"
2. Аналіз стану успішності та відвідування дистанційних занять здобувачами освіти. Якість знань в групах.
3. Про стан реєстрації здобувачів освіти ІV курсу на НМТ-2024.
4. Про стан підготовки випускної документації.
5. Про стан проведення профорієнтаційної роботи серед учнів ЗЗСО на відділенні.
За результатами засідання були прийняті певні рішення до виконання які прийняті одноголосно.
КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
"ХАРКІВСЬКА ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ"
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Krasnograd pedagogical professional college of Municipal Establishment "Kharkiv Humanitarian-Pedagogical Academy" of Kharkiv Regional Council
Наша адреса: Харківська область, місто Красноград, вулиця Незалежності, 47, поштовий індекс 63301
Електронна адреса: kk_hgpa@ukr.net
Ми на фейсбуці wym-1660588883495
Ютуб-канал wym-1668680148877
КРАСНОГРАДСЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ХАРКІВСЬКА ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ВІДДІЛЕННЯ ПОЧАТКОВОЇ ТА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | |
Спеціальність | Спеціалізація |
ДОШКІЛЬНА ОСВІТА | Вихователь дітей дошкільного віку з однією з додаткових кваліфікацій:
|
ПОЧАТКОВА ОСВІТА | Учитель початкової школи з однією з додаткових кваліфікацій:
|
В умовах війни на педагогічних працівників покладена відповідальність бути готовими та спроможними повноцінно надавати освітні, інформаційні, консультаційні послуги здобувачам освіти та їх сім’ям. Саме тому питання організації комунікації з учасниками освітнього процесу посідає ключове місце в роботі наставника групи. Найбільшої актуальності набуває саме система комунікації зі здобувачами освіти, їхніми батьками, сім’ями та педагогами через проведення батьківських зборів, що дає змогу встановити швидкий обмін інформацією та мобільність зворотного зв’язку.
28 березня 2024 року в онлайн форматі на платформі Zoom відбулися батьківські збори в групі П-11 спеціальності 013 Початкова освіта. До участі у зборах активно долучилися батьки здобувачів освіти та викладачі коледжу.
Любов КОТЕЛЕВСЬКА, заступник директора з навчально-виховної роботи познайомила батьків із графіком освітнього процесу та екзаменами, які будуть складати здобувачі освіти по завершенню ІІ семестру.
Світлана СЛАБИНСЬКА, завідувачка відділення початкової та дошкільної освіти звернула увагу на:
· результати успішності здобувачів освіти;
· проблему сьогодення – навчання в умовах воєнного стану, в режимі тотальної економії електроенергії та нестабільного інтернету;
· відвідування дистанційних занять здобувачами освіти;
· особливості освітнього процесу: оцінювання здобувачів освіти, виконання домашніх завдань в Google Classroom;
· здійснила роз’яснювально-профілактичну роботу серед батьків (законних представників) щодо недопущення випадків порушення громадського порядку, попередження правопорушень неповнолітніми, участі у проросійських неформальних течіях, відповідальність та обов’язки батьків у вихованні дітей;
· обговорили проблеми, які виникають в процесі виховної роботи;
· надала педагогічні та психологічні поради щодо підтримки здобувачів освіти в умовах війни.
Під час батьківських зборів викладачі-предметники ґрунтовно проаналізували свої заняття, звернули увагу на підготовку здобувачів освіти до занять та виконання домашніх завдань, акцентували увагу та аргументували чітку мотивацію до навчання, дотриманні академічної доброчесності при виконання завдань.
Батьки мали можливість поспілкуватися із наставником групи та викладачами, детальніше дізнатися про успіхи своїх дітей у навчанні, відвідуванні дистанційних занять. активній участі у різних конкурсах та житті групи.
Батьківські збори пройшли в доброзичливій атмосфері, де було встановлено максимальний контакт між батьками, адміністрацією, викладачами та наставником групи. Ця зустріч стала чудовою платформою, де кожен міг внести свій внесок у поліпшення освітнього процесу для наших здобувачів освіти.
Світлана СЛАБИНСЬКА
Немає коментарів:
Дописати коментар